مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 15:012023-11-14سياسي

بانوی توانمندی که زمینه آموزش و اشتغال بیش از 400 مددجوی کرمانی را فراهم کرد


فریبا سالاری بانوی توانمند کرمانی توانسته با تلاش فراوان زمینه آموزش و اشتغال400 مددجوی کرمانی را فراهم و سفره با برکتی را برای این مددجویان پهن کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، فریبا سالاری، راهبر شغلی طرح قالی بافی و گلیم بافی از بانوان فعال و توانمند استان کرمان است که توانسته با تلاش و پشتکاری که دارد زمینه آموزش و اشتغال 400 مددجو و زن سرپرست خانوار را فراهم کند و سفره با برکتی را برای این قالی بافان در استان کرمان پهن کند.

خانم سالاری با 45 سال سن و دارا بودن مدرک ارشد گلیم می گوید: تاکنون با برگزاری دوره های آموزش قالی بافی، گلیم بافی و پته دوزی برای 400 مددجوی تحت حمایت کمیته امداد در شهرستان های بردسیر، کهنوج، ارزوییه و مناطق یک و دو شهر کرمان زمینه اشتغال و توانمندی آنها را فراهم کنم.

وی به نحوه آشنایی خود با طرح راهبری شغلی کمیته امداد اشاره می کند و می افزاید: طی شرکت در نمایشگاه صنایع دستی در تهران یا طرح راهبری شغلی کمیته امداد آشنا شدم و پس از اتمام نمایشگاه به کمیته امداد استان کرمان مراجعه و طرح خود را به این نهاد پیشنهاد دادم و پس از تایید طرح و انعقاد تفاهم نامه در جهت توانمندسازی مددجویان به ویژه زنان سرپرست خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان گام برداشتم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانوی توانمندی که زمینه آموزش و اشتغال بیش از 400 مددجوی کرمانی را فراهم کرد

بانوی توانمندی که زمینه آموزش و اشتغال بیش از 400 مددجوی کرمانی را فراهم کرد