مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 06:202023-10-31سياسي

فرزندان فلسطینی با خون خود حقانیت سرزمینشان را به جهان ثابت کردند


فرزندان فلسطینی با خون خود حقانیت فلسطین را به جهانیان ثابت و اعلام کردند از شهادت نمی ترسند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس از گنبدکاووس، حجت الاسلام براتی شامگاه دوشنبه در نشست نخبگانی علما و متنفذین اهل سنت شرق گلستان با موضوع غزه نماد مقاومت، فلسطین محور وحدت در سالن اجتماعات مرکز اسلامی شهرستان گنبدکاووس اظهارکرد: پیروزی های اخیر حماس و مقاومت در نوار غزه باعث تزلزل رژیم غاصب کودک کش صهیونیست شده است و این رژیم برای اینکه ناتوانی خود را پنهان کند، حملات وحشیانه را آغاز کرده است.

مدیر نهضت جهانی امت اسلامی تصریح کرد: بیش از یک قرن است که رژیم غاصب صهیونیست باعث آوارگی و کشته شدن هزاران زن، مرد و کودک بی دفاع فلسطینی شده و آنها را از سرزمین واقعی خود بیرون رانده است.

وی بیان کرد: طوفان الاقصی امسال خشم فروخورده بیش از 100 سال مردم فلسطین به ویژه جبهه مقاومت و حماس بود که به مانند طوفان و صاعقه ای بر رژیم غاصب صهیونیست وارد شد.

براتی ادامه داد: نیروهای حماس توانستند با عبور از تکنولوژی های روز امنیتی، نظامی و اطلاعاتی رژیم صهیونیستی عبور کرده و آیه قرآن کریم انا فتحنا لک فتحنا مبینا را عینیت ببخشند.

مدیر نهضت جهانی امت اسلامی با اشاره به موفقیت های چشمگیر حماس در طوفان الاقصی گفت: در طول بیش از 100 سال تجاوز رژیم غاصب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرزندان فلسطینی با خون خود حقانیت سرزمینشان را به جهان ثابت کردند

فرزندان فلسطینی با خون خود حقانیت سرزمینشان را به جهان ثابت کردند