مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آبان 1402 ساعت 08:202023-11-11اجتماعي

اجرای برنامه های حمایتی در مدارس دولتی و شبانه روزی خوزستان


معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش خوزستان از اختصاص منابع و برگزاری کلاس های فوق برنامه برای اجرای برنامه های حمایتی ویژه مدارس دولتی و شبانه روزی در سال تحصیلی جاری خبر داد.

- ایسنا/خوزستان معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش خوزستان از اختصاص منابع و برگزاری کلاس های فوق برنامه برای اجرای برنامه های حمایتی ویژه مدارس دولتی و شبانه روزی در سال تحصیلی جاری خبر داد.

امین برملا در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به ضرورت توجه به مدارس دولتی، اظهار کرد: سال گذشته توجه ویژه ای به مدارس دولتی در خوزستان شد و خوشبختانه در کنکور سراسری نیز اتفاق خوبی رقم خورد و بسیاری از این مدارس برای اولین بار قبولی پزشکی داشتند و تعداد زیادی از دانش آموزان وارد دانشگاه فرهنگیان شدند.

وی ادامه داد: امسال نیز با تزریق منابع و برگزاری کلاس های فوق برنامه و تحت پوشش قرار دادن مدارس دولتی توسط برخی مدارس خاص و با اجرای برنامه های کیفی، توجه ویژه ای به مدارس دولتی می شود.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به یکی از طرح های حمایتی مدارس دولتی، گفت: طرح حامیان مدارس دولتی(حمد) در این خصوص اجرا خواهد شد.

در این طرح، مدارس دولتی از نظر آموزشی و محتوایی توسط مدارس خاص حمایت خواهند شد، به این ترتیب که دبیران مدارس خاص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای برنامه های حمایتی در مدارس دولتی و شبانه روزی خوزستان

اجرای برنامه های حمایتی در مدارس دولتی و شبانه روزی خوزستان