مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آبان 1402 ساعت 15:202023-11-03سياسي

میدان غزه و اسراییل میدان حق و باطل است


مرگ بر آمریکا شعار نیست بلکه خط مشی است شعار مرگ بر آمریکا رمز اقتدار ماست و اگر این را از ما بگیرند قدرتمان را از دست خواهیم داد.

- ایسنا/البرز امام جمعه کرج گفت: مرگ بر آمریکا شعار نیست بلکه خط مشی است شعار مرگ بر آمریکا رمز اقتدار ماست و اگر این را از ما بگیرند قدرتمان را از دست خواهیم داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیت الله سیدمحمد مهدی حسینی همدانی در خطبه های نماز جمعه 12 آبان کرج با بیان اینکه میدان غزه و اسراییل میدان حق و باطل است، گفت: این میدان، میدان ایمان و استکبار است که در مقابل هم ایستاده است.

وی افزود: این یعنی تقابلی بین حق و باطل بوده و انقلاب اسلامی زمینه ساز بزرگترین جریان در خنثی سازی اهداف استکبار جهان بوده است که سد محکمی در برابر سلطه گران و شیطان بزرگ ایجاد کرد مسلمین را بیدار و دفاع از فلسطین را احیا و رویه وحدت جهان اسلام را ایجاد کرد.

وی با تاکید بر سر دادن شعار مرگ بر آمریکا ادامه داد: این شعار جبهه بزرگی را به وجود آورد که قلب تپنده آن در ایران اسلامی است، این شعار برای آمریکا خسارت بار بود.

خطیب جمعه کرج با بیان این که بیش از 40 سال است که بین ایران و آمریکا تقابل جدی وجود دارد افزود: در این سال ها به دلیل نفوذ و عمق راهبردی ایران قدرت ایران فزونی گرفته، تقابل بیشتری ایجاد شده و هیمنه آمریکا رو به افول رفته است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میدان غزه و اسراییل میدان حق و باطل است

میدان غزه و اسراییل میدان حق و باطل است