مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آبان 1402 ساعت 07:152023-11-16پزشكي

شبکه قاچاق «واکسن گارداسیل» در شیراز شناسایی و منهدم شد


معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، از شناسایی و انهدام شبکه قاچاق «واکسن گارداسیل» در شیراز خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز ، محمدجواد راعی در خصوص این خبر بیان کرد:پس از بررسی ها و پیگیری های متعدد، مشخص شد یک تیم سازمان یافته که در زمینه تبلیغ و فروش غیرمجاز واکسن گارداسیل در سطح شهر و فضای مجازی فعالیت داشت، با همکاری کارشناسان معاونت غذا و داروی دانشگاه و سربازان گمنام حضرت امام زمان(عج)، شناسایی و منهدم شد.

او با بیان اینکه واکسن گارداسیل تنها در داروخانه های منتخب دانشگاه عرضه می شود، افزود: کارشناسان این معاونت پس از دریافت اطلاع از فروش غیرمجاز این واکسن در استان، با اقدامات گسترده و میدانی و با دریافت مجوز حکم بازرسی از دستگاه قضایی، تعدادی واکسن گارداسیل به ارزش بیش از 16 میلیارد ریال کشف کردند.

 راعی ادامه داد: طبق بررسی های انجام شده و اظهارات متهمان، این گروه دست کم به مدت یک سال گذشته به این کار مشغول بوده اند و تعداد زیادی واکسن گارداسیل را به صورت غیر قانونی و قاچاق به فروش رسانده اند که در این خصوص تا امروز 6 متهم به دادگاه معرفی شدند.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به اینکه این واکسن باید به صورت یخچالی و رعایت زنجیره سرد نگهداری و عرضه شود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شبکه قاچاق «واکسن گارداسیل» در شیراز شناسایی و منهدم شد

شبکه قاچاق «واکسن گارداسیل» در شیراز شناسایی و منهدم شد