مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 12:202023-10-31اجتماعي

زنگ تخفیف برای نوجوانان اصفهانی


مدیر خانه نوجوان سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان گفت: به مناسبت هفته نوجوان، بازدید از برخی مراکز تفریحی و گردشگری اصفهان با تخفیف صورت می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، صدیقه چگونیان، مدیر خانه نوجوان سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان گفت: با هماهنگی های انجام شده به مناسبت هفته نوجوان، بازدید از برخی مجموعه های تفریحی و گردشگری اصفهان ویژه نوجوانان با تخفیف 50 درصدی صورت خواهد گرفت.

وی افزود: بر این اساس مدارس، مراکز و مجموعه های فرهنگی می توانند با ثبت نام گروهی، نسبت به استفاده از تسهیلات ویژه بازدید از اماکن تفریحی و گردشگری اقدام کنند.

چگونیان ادامه داد: شهر رویاها، تله سیژ ناژوان، تله کابین صفه، باغ خزندگان، باغ پرندگان، صدف ها و گیاهان گرمسیری، باغ گلها، آکواریوم، حمام علی قلی آقا و عصارخانه شاهی مجموعه هایی هستند که با تخفیف 50 درصدی در اختیار علاقه مندان قرار می گیرند.

مدیر خانه نوجوان سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: این تخفیف ویژه هفته نوجوان از 8 آبان آغاز شده و تا 20 آبان ماه در نظر گرفته شده است و مجموعه های فرهنگی و مدارس می توانند تعدادی از این مجموعه های گردشگری و تفریحی را برای حضور انتخاب کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنگ تخفیف برای نوجوانان اصفهانی

زنگ تخفیف برای نوجوانان اصفهانی