مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آبان 1402 ساعت 18:152023-11-09اقتصادي

بررسی مسائل کم آبی سیستان و بلوچستان در دیدار محیط زیست با هیئت حاکمه افغانستان


معاون محیط زیست دریایی و تالاب های سازمان حفاظت محیط زیست از دیدار ملاعبدالغنی براد، معاون اقتصادی دولت افغانستان با رییس سازمان حفاظت محیط زیست در خصوص حقابه هامون و همچنین بررسی مسائل کم آبی سیستان و بلوچستان خبر داد.

- ایسنا/فارس معاون محیط زیست دریایی و تالاب های سازمان حفاظت محیط زیست از دیدار ملاعبدالغنی براد، معاون اقتصادی دولت افغانستان با رییس سازمان حفاظت محیط زیست در خصوص حقابه هامون و همچنین بررسی مسائل کم آبی سیستان و بلوچستان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجتبی ذوالجودی امروز، 18 آبان در نشست هم اندیشی نقش و اثرات تغییر اقلیم براکوسیستم های تالابی که در شیراز برگزار شد، از دیدار ملاعبدالغنی براد، معاون اقتصادی دولت افغانستان با رییس سازمان حفاظت محیط زیست در خصوص حقابه هامون خبر داد و گفت: در این دیدار مسائل خشکی و کم آبی در سیستان و بلوچستان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه هیئت افغانستانی دلایل و منطقه مسئولان کشورمان را قبول داشتند، بررسی موضوع حقابه و کاستن از اثرات شدت خشکسالی در سیستان و بلوچستان را از جمله اولویت های گفت وگوهای دو کشور عنوان کرد.

ذوالجودی با یادآوری اینکه خشکسالی و کمبود آب اثرات نامطلوبی در زندگی مردم سیستان و بلوچستان گذاشته است، افزود: در دیدار مذکور صحبت های رییس س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی مسائل کم آبی سیستان و بلوچستان در دیدار محیط زیست با هیئت حاکمه افغانستان

بررسی مسائل کم آبی سیستان و بلوچستان در دیدار محیط زیست با هیئت حاکمه افغانستان