مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آبان 1402 ساعت 14:212023-11-09اجتماعي

دانش آموزان سانحه دیده روستای پاتک از سرویس مدرسه استفاده نمی کردند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، دو روز پیش یک خودروی شخصی که در حال جابجایی برخی دانش آموزان در روستای پاتک شهرستان سرباز بود دچار سانحه شده که مصدومیت 6 تن از دانش آموزان را به دنبال داشت.

مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان در اظهاراتی پیرامون این حادثه گفت: دانش آموزانی که دچار سانحه شده اند از سرویس های مدرسه استفاده نکرده اند و با خودروهای عبوری شخصی تردد کرده اند.

 داوود گلی افزود: دانش آموزان 6 نفر بوده اند که متاسفانه در روستای باتک سرباز دچار سانحه شده اند و 5 نفرشان به مرکز درمانی سرباز و یک نفر به بیمارستان ایرانشهر اعزام شده است و مورد مداوا قرار گرفته اند.

 وی اذعان کرد: مدیر مدرسه، رییس آموزش و پرورش و مسئولین مربوطه در بیمارستان حضور دارند و جزییات موضوع را از نزدیک بررسی و پیگیری خواهند کرد.

این مسئول عنوان کرد: این ها دانش آموزانی نبودند که از سرویس مدرسه استفاده کنند، خودشان با سرویس های شخصی تردد می کنند و از سرویس های روستا مرکزی استفاده نمی کردند.

 گلی خاطرنشان کرد: ما در همه شهرستان ها و مناطق طرح روستا مرکزی و سرویس مدرسه را داریم و خانواده و دانش آموزانی که تقاضای سرویس مدرسه دارند می توانند به اداره آموزش و پرورش منطقه خودشان مراجعه کنند و از سرویس مدرسه روستا استفا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانش آموزان سانحه دیده روستای پاتک از سرویس مدرسه استفاده نمی کردند

دانش آموزان سانحه دیده روستای پاتک از سرویس مدرسه استفاده نمی کردند