مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 20:202023-11-13ورزشي

سپاهان به مدعیان قهرمانی رحم نمی کند!


شاید حرف زدن درباره آن آسان باشد، اما اینکه تیمی تا پایان هفته هشتم رقابت های لیگ برتر در دوره بیست و سوم از 4 مسابقه بسیار سخت و نفس گیر سربلند بیرون آمده باشد، - اصلا کار ساده ای نیست.

طلایی پوشان اصفهانی پس از برگزاری 8 مسابقه مقابل 4 مدعی قهرمانی و یک تیم سخت گیر در دربی اصفهان به پیروزی دست یافته اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل از ورزش سه ، شاید حرف زدن درباره آن آسان باشد، اما اینکه تیمی تا پایان هفته هشتم رقابت های لیگ برتر در دوره بیست و سوم از 4 مسابقه بسیار سخت و نفس گیر سربلند بیرون آمده باشد، اصلا کار ساده ای نیست.

این اتفاق به دلیل قرعه سخت برای مورایس و شاگردانش رخ داده و آنها توانسته اند با عملکرد خیره کننده خود از پس قرعه سخت و البته حواشی سنگین پیرامون تاکنون سربلند باشند.

اولین دیدار سپاهان در نقش جهان مقابل تراکتور برگزار شد که طلایی پوشان اصفهانی با نتیجه 3 بر یک و با گل های شهریار مغانلو، رضا اسدی و رضا شکاری برنده مسابقه شدند.

  دومین دیدار سپاهان مقابل ذوب آهن برگزار شد و آنها در دربی اصفهان به لطف دو گل اسدی و مغانلو برنده بازی شدند.

 سومین مسابقه هم برای استقلال مصاف با استقلال در نقش جهان بود که اینبار آنها با گل رضا اسدی روی پنالتی و ریباندی که این بازیکن داشت به گل برتری دست پیدا کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سپاهان به مدعیان قهرمانی رحم نمی کند!

سپاهان به مدعیان قهرمانی رحم نمی کند!