مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 14:152023-11-20اجتماعي

شرایط جوی گیلان تا پایان هفته ناپایدار است


مدیرکل هواشناسی گیلان با اشاره به شرایط ناپایدار جوی آسمان گیلان تا پایان هفته گفت: تا پایان هفته همراه با باد گرم، بارش باران، مه و رگبار و رعد و برق همراه است.

- محمد دادرس مدیرکل هواشناسی گیلان امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به اینکه هم اکنون آسمان گیلان نیمه ابری تا ابری است، گفت: تا پایان هفته در استان به تناوب فعالیت جریانات جنوبی پیش بینی شده است.

  وی با اشاره به وضعیت هوای گیلان تا پایان هفته افزود: فعالیت جریانات جنوبی، باد، باد گرم، شدید تا خیلی شدید، برخی مناطق جلگه ای و ساحلی مه صبحگاهی و مه شبانگاهی از دیگر پدیده های جوی در این مدت است.

  مدیرکل هواشناسی گیلان با اشاره به وضعیت ناپایدار جوی، رگبار و رعد و برق در برخی مناطق احتمال تگرگ پیش بینی شده است، تصریح کرد: دریا در این مدت با ارتفاع موج 80 سانت تا 1 متر و 70 سانت برای فعالیت های دریایی نامناسب و دمای هوای شهر رشت هم اکنون 26 درجه سلسیوس و رطوبت هوای این شهر 25 درصد است.

  به گفته دادرس، در 24 ساعت گذشته رودبار با دمای 30 درجه سلسیوس و لاهیجان با 10 درجه سلسیوس به ترتیب گرم ترین و خنک ترین مناطق استان بوده است.

  پایان پیام/84008


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط جوی گیلان تا پایان هفته ناپایدار است

شرایط جوی گیلان تا پایان هفته ناپایدار است