مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آبان 1402 ساعت 05:102023-11-12سياسي

دوره آموزشی برای متقاضیان مشاور املاک در همدان برگزار شد


رییس اتاق اصناف مرکز استان همدان با بیان اینکه قانون آموزش مشاوران املاک برای نخستین با در همدان اجرایی شد گفت: از دی ماه سال گذشته تا کنون هفت دوره آموزشی برای مشاوران املاک به منظور ارتقا سطح دانش و صدور پروانه کسب توسط اتاق اصناف همدان با همکاری اداره .

- محمد ارغوان در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه یکی از برنامه های اصلی هیأت ریسه جدید اتاق اصناف آموزش مشاوران املاک و نمایشگاه داران اتومبیل بود اظهار کرد: از سال 1317 قانونی برای صدور پروانه کسب برای دلالان به شرط گذراندن دوره آموزشی آشنایی با قوانین مصوب شد که به مرحله اجرا نرسید، این قانون در سال 1384 مجددا توسط مجلس مورد بازنگری قرار گرفت اما همچنان توجهی به آن نشد.

وی افزود: بر اساس این قانون صدور پروانه کسب برای این دو شغل نیازمند یک مدرک مهارتی و تخصصی است و قانون گذار متولی آن  را سازمان ثبت و اسناد املاک در نظر گرفته است.

رییس اتاق اصناف مرکز استان همدان با بیان اینکه چون این قانون مغفول واقع شده بود این موضوع را به طور جدی دنبال کردیم تصریح کرد: پیش از این اتحادیه ها متقاضیان را به شرکت هایی ارجاع می دادند و پس از پرداخت شهریه این پروانه مهارتی صادر می شد که از کیفیت لازم برخوردار نبود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوره آموزشی برای متقاضیان مشاور املاک در همدان برگزار شد

دوره آموزشی برای متقاضیان مشاور املاک در همدان برگزار شد