مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 20:102023-11-20سياسي

پیش بردن فرایند تربیت از عهده یک دستگاه به تنهایی بر نمی آید


نماینده ولی فقیه در استان فارس با بیان اینکه یک دستگاه به تنهایی نمی تواند فرایند تربیت را به پیش ببرد، نقش خانواده، مسجد، جامعه و.

را در این زمینه مهم توصیف کرد.

- ایسنا/فارس نماینده ولی فقیه در استان فارس با بیان اینکه یک دستگاه به تنهایی نمی تواند فرایند تربیت را به پیش ببرد، نقش خانواده، مسجد، جامعه و.

را در این زمینه مهم توصیف کرد.

آیت الله لطف الله دژکام امروز، 29 آبان در نشست منطقه 3 کشوری ستاد همکاری حوزه های علمیه و آموزش و پرورش در شیراز با بیان اینکه یک دستگاه به تنهایی نمی تواند فرایند تربیت را به پیش ببرد، گفت: تأثیر خانواده در امر تربیت از قدیم مورد توجه متولیان تعلیم و تربیت بوده است اما نهادهای دیگری مانند مسجد، روحانیت و فعالان اجتماعی مسلما در امر تربیت موثرند.

امام جمعه شیراز تصریح کرد: در شرایط فعلی جوامع در دنیا، تأثیر برخی نهادها در خصوص اخلاق شهروندی و آموزش های فرهنگی که ارائه می کنند، گاهی بر آموزش هایی که حتی در مدارس ارائه می شود، غلبه می کند، لذا باید بین این نهادها هماهنگی ایجاد شود.

وی ادامه داد: از آنجایی که نهاد روحانیت در موضوع تربیت نقش تاریخی داشته است کمیته همکاری حوزه های علمیه و آموزش و پرورش سال هاست که ایجاد شده و کارهای خوبی انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بردن فرایند تربیت از عهده یک دستگاه به تنهایی بر نمی آید

پیش بردن فرایند تربیت از عهده یک دستگاه به تنهایی بر نمی آید