مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آبان 1402 ساعت 17:402023-11-07ورزشي

جزییات ساخت مجموعه ورزشی جدید توسط چینی ها


جزییات طراحی و ساخت مجموعه فرهنگی ورزشی جدید اعلام شد.

- جزییات طراحی و ساخت مجموعه فرهنگی ورزشی جدید اعلام شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهیار عسگریان، سرپرست شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی عصر سه شنبه در آیین امضای تفاهم نامه همکاری مشاوره طراحی و ساخت مجموعه جدید فرهنگی ورزشی، اظهار کرد: این مجموعه فرهنگی ورزشی بزرگ ترین و بی نظیرترین مجموعه ورزشی و پس از دستور رییس جمهور مدنظر قرار گرفته است و با تاکید وزیر ورزش و جوانان به صورت جدی دنبال می شود و از بین ده ها درخواست شرکت های مختلف بررسی از سوی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی انجام شد.

او افزود: این پروژه در مساحتی معادل 370 هکتار و در دو فاز اجرایی می شود و قابلیت برگزاری تمامی رویدادهای ورزشی بین المللی و استاندارد را دارد.

سرپرست شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی با اشاره به این که در صورت ساخت این مجموعه فرهنگی ورزشی امکان میزبانی از رویدادهای بزرگ جهانی را خواهیم داشت، گفت: امکان برگزاری بازی های الکترونیک، ورزش های توپی و یخی در این مجموعه فرهنگی ورزشی وجود دارد.

عسگریان ادامه داد: پس از اتمام فاز مطالعاتی این مجموعه فرهنگی ورزشی، پیش بینی می شود فاز اول آن 24 ماه زمان ببرد و هزینه آن پس از تعامل با چینی ها مدنظر قرار می گیرد و از ظرفیت ها و توان داخلی در ساخت این پروژه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات ساخت مجموعه ورزشی جدید توسط چینی ها

جزییات ساخت مجموعه ورزشی جدید توسط چینی ها