مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 00:052023-11-17پزشكي

صف های طولانی تایید و تامین دارو های خاص


چندی است که برخی از بیماران در زمینه تأیید و تأمین داروهای خود از داروخانه های بیماران خاص گلایه دارند که یکی از مهمترین آنها معطلی بیش از اندازه برای تحویل داروهایشان است.

- گروه سلامت خبرگزاری فارس- طناز اصفهانی: مدتی است، برخی از بیماران مبتلا به بیماری های خاص در کشور که از داروهای خاص و نادر برای درمان بیماری خود استفاده می کنند، نسبت به شیوه رسیدگی و نوع پاسخگویی برخی از داروخانه های بیماران خاص دایر در شهر تهران معترض بوده و خواستار سرعت بخشی به روند تأیید و تهیه نسخه هایشان هستند.

  در این راستا خبرنگار سلامت فارس برای بررسی علت گلایه های این شهروندان که یکی از مهمترین آنها معطلی بیش از اندازه در صف انتظار برای تحویل داروهایشان است، راهی برخی از این داروخانه ها شده تا با پرس وجو از تعداد زیادی از این بیماران و همراهانشان که سالیان سال برای تهیه اقلام دارویی مورد نیازشان به این مراکز مراجعه می کنند، از صحت و سقم ماجرا مطلع شود.

  آیا همه بیماران از روند تهیه داروهایشان گلایه مند هستند؟ برخی از داروخانه های شهر تهران به دلیل اقلام دارویی خاصی که دارند بسیار شلوغ بوده و هرروزه از سراسر کشور حتی از دورافتاده ترین روستاها مراجعه کننده دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صف های طولانی تایید و تامین دارو های خاص

صف های طولانی تایید و تامین دارو های خاص