مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 20:102023-11-21سياسي

کاهش سه ماه خدمت سربازی/تسهیلات بیشتری برای سربازان فراهم می کنیم


همه شاخص های امنیتی استان کرمان رو به بهبود است و جرم و مشکلات کاهش یافته و کارهای بسیار سنگین تری بر عهده همرزمان فرماندهی انتظامی گذاشته شده و حوزه انتظامی در جنوب استان تقویت می شود و همچنین اقداماتی در مورد کویر و امنیت .

- رییس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: همه شاخص های امنیتی استان کرمان رو به بهبود است و جرم و مشکلات کاهش یافته و کارهای بسیار سنگین تری بر عهده همرزمان فرماندهی انتظامی گذاشته شده و حوزه انتظامی در جنوب استان تقویت می شود و همچنین اقداماتی در مورد کویر و امنیت جامع تر در این منطقه در دستور کار قرار می گیرد.

رییس کل ستاد نیروهای مسلح با اشاره به کاهش سه ماه خدمت سربازی گفت: تلاش بر این است تسهیلات بیشتری برای سربازان فراهم کنیم هرچند کار آسانی نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرلشکر محمد باقری امروز 30 آبان ماه در دیدار با فرماندهان ارشد انتظامی استان کرمان با حضور سردار رادان فرمانده انتظامی کشور اظهار کرد: ارزیابی میدانی ستاد کل نیروهای مسلح از بخش های نظامی و انتظامی سراسر استان کرمان انجام شده و مجموع گزارش ها بر این مبناست که امنیت به حمدالله در مسیر رشد و پیشرفت قرار دارد و نقاط قوت توسعه یافته و کاستی ها کاهش داشته است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش سه ماه خدمت سربازی/تسهیلات بیشتری برای سربازان فراهم می کنیم

کاهش سه ماه خدمت سربازی/تسهیلات بیشتری برای سربازان فراهم می کنیم