مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 13:002023-11-20اجتماعي

بحران مدیریت و تعطیلی قطره چکانی مدارس خوزستان


اعلام دیرهنگام تعطیلی مدارس در استان خوزستان به علت شدت بارندگی مشکلاتی را برای دانش آموزان و والدین آنها در پی داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، روز گذشته اداره کل هواشناسی خوزستان با پیش بینی تقویت سامانه بارشی، هشدار سطح قرمز صادر کرد و شرایط جوی امروز را به دلیل حجم بالای بارندگی نامناسب اعلام کرد اما مدیریت بحران تصمیمی در خصوص غیرحضوری شدن مدارس در استان خوزستان نگرفت.

عدم تصمیم به موقع برای تعیین تکلیف فعالیت مدارس در حالی صورت گرفت که محمد سبزه زاری مدیرکل هواشناسی خوزستان یکشنبه شب در گفت وگویی تلویزیونی اظهار کرد که شاهد فعالیت سامانه بارشی قوی در خوزستان هستیم و در حال حاضر فعالیت این سامانه در برخی مناطق خوزستان آغاز شده است.

عدم اعتماد ستاد بحران به پیش بینی سازمان هواشناسی مدیرکل هواشناسی خوزستان این را هم گفت که از اواسط روز دوشنبه یعنی امروز، وزش بادهای نسبتا شدید به ویژه در نیمه جنوبی تا مرکز استان خوزستان رخ خواهد داد که سرعت احتمالی این بادها بین 60 تا 90 کیلومتر بر ساعت خواهد بود و احتمال وقوع تخریب در زیرساخت های شهری و روستایی وجود دارد.

اما در خبر ساعت 23 صداوسیمای مرکز خوزستان عنوان شد که مدارس استان خوزستان به جز شهرستان بهبهان و بخش زیدون امروز دوشنبه به صورت حضوری دایر هستند و دانش آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بحران مدیریت و تعطیلی قطره چکانی مدارس خوزستان

بحران مدیریت و تعطیلی قطره چکانی مدارس خوزستان