مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آبان 1402 ساعت 14:552023-11-03سياسي

سطح مبارزه با استکبار، جهانی شده است


سطح مبارزه با استکبار، جهانی شده و این بیداری بزرگ در سراسر عالم رقم خورده است و به سمت حاکمیت بزرگ الهی و نابودی طاغوت های عصر کنونی می رود.

- ایسنا/خراسان جنوبی امام جمعه موقت بیرجند گفت: سطح مبارزه با استکبار، جهانی شده و این بیداری بزرگ در سراسر عالم رقم خورده است و به سمت حاکمیت بزرگ الهی و نابودی طاغوت های عصر کنونی می رود.

حجت الاسلام مهدی رحیم آبادی، امروز جمعه 12 آبان در خطبه های نماز جمعه بیرجند که در مسجد جامع مصلی المهدی (عج) اقامه شد افزود: بیداری بزرگ در سراسر عالم رقم خورده است و مبارزه با فرعون ها و طاغوت های جهان منحصر به ایران اسلامی نیست.

وی با اشاره به 13 آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز گفت: این روز یادآور سه واقعه مهم شامل تبعید امام خمینی (ره) در سال 1343، شهادت جمعی از دانش آموزان در سال 1357 و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام در سال 1358 است و اینها یک جریان و خیزش الهی بوده که در عصر ما رقم خورده است.

خطیب جمعه بیرجند عنوان کرد: به فرموده مقام معظم رهبری، آمریکای جهانخوار در 2 واقعه شهادت دانش آموزان و تبعید امام دست برتر را داشت اما در سومین مناسبت یعنی زمانی که دانشجویان انقلابی، سفارتخانه پلید و به عبارتی جاسوس خانه را به دست گرفتند و انقلاب دوم نام گرفت، دست برتر ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سطح مبارزه با استکبار، جهانی شده است

سطح مبارزه با استکبار، جهانی شده است