مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آبان 1402 ساعت 09:002023-11-12اقتصادي

واریز یارانه دارو سرعت می گیرد/ داروخانه ها چقدر یارانه گرفتند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، بعد از اینکه رییس سازمان هدفمندسازی یارانه ها در یک برنامه تلویزیونی، از تغییر مسیر واریز یارانه دارو خبر داد و عنوان داشت که از اول مهر 1402، - رییس امور سلامت و رفاه اجتماعی سازمان برنامه و بودجه، از عملیاتی شدن تغییر مسیر واریز یارانه دارو و اولین پرداختی به داروخانه ها خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، بعد از اینکه رییس سازمان هدفمندسازی یارانه ها در یک برنامه تلویزیونی، از تغییر مسیر واریز یارانه دارو خبر داد و عنوان داشت که از اول مهر 1402، سهم یارانه دارو به طور مستقیم به داروخانه ها داده می شود، حالا سازمان برنامه و بودجه به طور رسمی، این تصمیم را عملیاتی کرد و اولین واریزی به حساب داروخانه ها از محل طرح دارویاری، انجام شد.

رضا عوض پور رییس امور سلامت و رفاه اجتماعی سازمان برنامه و بودجه گفت: تا قبل از این پرونده بیمار اعم از بستری و سرپایی، در سازمان بیمه مورد بررسی قرار می گرفت و بیمه سهمی را که در تعهد خود داشت، پرداخت می کرد.

اما از وقتی طرح دارویاری شروع شد ما باید از محل یارانه ها مابه التفاوتی را به بیمه ها می دادیم که الان این سهم را سازمان برنامه و بودجه به نیابت از دولت، مستقیم به داروخانه ها پرداخت می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واریز یارانه دارو سرعت می گیرد/ داروخانه ها چقدر یارانه گرفتند

واریز یارانه دارو سرعت می گیرد/ داروخانه ها چقدر یارانه گرفتند