مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آبان 1402 ساعت 13:402023-11-11فرهنگي

اعلام فراخوان جشنواره سراسری «جام جهان نما» در کردستان


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان از اعلام فراخوان جشنواره سراسری «جام جهان نما» خوانش غزلیات خواجه حافظ شیرازی در کردستان خبر داد.

- ایسنا/کردستان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان از اعلام فراخوان جشنواره سراسری جام جهان نما خوانش غزلیات خواجه حافظ شیرازی در کردستان خبر داد.

علی اصغر دریایی گفت: فراخوان جشنواره سراسری جام جهان نما خوانش غزلیات حافظ شیرازی در کردستان اعلام شده است و هنرمندان کردستانی تا 15 آذرماه فرصت دارند نسبت به ثبت نام خود در این بخش اقدام کنند.

وی افزود: حفظ ارزش گنجینه گران بهای ادبی با معرفی مفاخر ایران زمین به عنوان بخشی از هویت ملی فرهنگی، ایجاد علاقه، ترغیب و آشنایی اقشار جامعه با آثار مطرح و بی نظیر ادبیات، بهره مندی و حظ ادبی با درک، دریافت و تحلیل متن مبتنی بر اجرای صحیح آن، شناخت ارزش و جایگاه موضوع خوانش با هدف ترویج خواندن متون ادبی کهن از اهداف برگزاری این جشنواره بوده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد کردستان با اشاره به اینکه شرکت در جشنواره در دو گروه بزرگسال و زیر 12 سال بوده است، بیان کرد: هر شرکت کننده می تواند حداکثر دو غزل از دیوان حافظ خوانش داشته باشد و آثار خود را به صورت فایل صوتی در قالب 3mp و حداکثر 7 دقیقه به دبیرخانه جشنواره ارسال کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام فراخوان جشنواره سراسری «جام جهان نما» در کردستان

اعلام فراخوان جشنواره سراسری «جام جهان نما» در کردستان