مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 09:302023-11-13اجتماعي

سد سرشاخه گیر؛ راه حلی برای چوب های سرگردان سیلابی


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران منطقه غرب گفت: بهترین اقدام در ارتباط با جلوگیری از مشکل درختان شکسته و افتاده در جنگل های منتهی به شهرها و روستاهای غرب استان بحث پیشگیری است.

- مهرداد خزایی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران منطقه غرب درباره آخرین وضعیت سیلاب در منطقه غرب استان و تصمیم گیری در ارتباط با چوب های سرگردان و شکسته براثر سیل در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مازندران، اظهار کرد: بهترین اقدام در ارتباط با جلوگیری از مشکل درختان شکسته و افتاده در جنگل های منتهی به شهرها و روستاهای غرب استان بحث پیشگیری است.

وی با بیان اینکه  در جنگل های شمال 34 رودخانه منتهی به روستاها و شهرها داریم که باید سد سرشاخه گیر برای جلوگیری از مشکل سیل در این مناطق احداث کنیم، افزود: با احداث سد سرشاخه گیر جلوی جریان سیلابی گرفته شده و هم جلوی این چوب آلات هم گرفته می شود.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران منطقه غرب با اشاره به احداث سدسرشاخه گیر در مسیر 10 رودخانه غرب استان، تصریح کرد: احداث سدسرشاخه گیر عملکرد مثبتی داشت.

خزایی یادآور شد: طبق تفاهم نامه با اداره امور آب و با هماهنگی صورت گرفته تمام درختان شکسته و افتاده نشانه گذاری، جمع آوری و برای فروش به مزایده گذاشته شده و هزینه های تمام چوب آلات به حساب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سد سرشاخه گیر؛ راه حلی برای چوب های سرگردان سیلابی

سد سرشاخه گیر؛ راه حلی برای چوب های سرگردان سیلابی