مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 19:502023-11-05سياسي

تولیدات فرهنگی نیازمند تأمین مالی است


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل با اشاره به مغفول ماندن تولید محتوا در عرصه فرهنگی، تأمین اعتبار و تولید محتوای فرهنگی متناسب با شرایط استان را ضروری دانست.

- معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل عنوان کرد تولیدات فرهنگی نیازمند تأمین مالی است ایسنا/اردبیل معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل با اشاره به مغفول ماندن تولید محتوا در عرصه فرهنگی، تأمین اعتبار و تولید محتوای فرهنگی متناسب با شرایط استان را ضروری دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا رضا قاسمیان امروز، 14 آبان در حاشیه نشست ویدئو کنفرانسی شورای فرهنگ عمومی کشور، گفت: اهمیت فرهنگ باید با وزنی بیش تر از اقتصاد و سیاست تبیین شود و حتی اقتصاد و سیاست با تواضع و تفاهم در مقابل فرهنگ، حاضر و ظاهر شوند.

وی با تأکید بر شناسایی و احصای مسائل فرهنگی استان اردبیل افزود: انجام طرح های تحقیقاتی در خصوص مسائل مهم فرهنگی استان را ضروری است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل با اشاره به تلاش های انجام گرفته برای راه اندازی مراکز تولید محتوا و توجه به تولیدات فرهنگی، بیان کرد: باید با احساس مسؤولیت بیش تر، در خصوص تأمین اعتبار و تولید محتوای فرهنگی به ویژه برای فضای مجازی اقدام کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولیدات فرهنگی نیازمند تأمین مالی است

تولیدات فرهنگی نیازمند تأمین مالی است