مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 09:052023-11-20اقتصادي

دوربین های نظارتی تصویری جاده ای استان مرکزی افزایش می یابد


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی از راه اندازی 15 سامانه جدید نظارتی تصویری جاده ای در محورهای استان تا یک سال آینده خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی مهرداد جهانی با اشاره به اهمیت ارتقای سامانه های هوشمند حمل و نقل جاده ای اظهار کرد: نظارت و رصد برخط وضعیت ترافیکی و جوی جاده های استان از اهمیت ویژه ای برخوردار است؛ به همین دلیل استفاده از دوربین های نظارتی باعث ارائه خدمت رسانی بهتر و آسان تر در مواقع ضروری به کاربران جاده ای می شود.

وی افزود به زودی 364 دستگاه دوربین نظارت تصویری، 820 سامانه تصویربرداری ثابت و 200 سامانه ثبت تخلفات سرعت و پلاک خوان در جاده های بین شهری کشور نصب و 617 دوربین نظارت تصویری جایگزین دوربین های قدیمی می شوند که در همین راستا طی برنامه ریزی صورت گرفته، سهم استان مرکزی از نصب و تعویض دوربین های نظارتی، 30 دستگاه است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی با بیان اینکه اغلب نقاط تعیین شده در استان در مناطق مهم از جمله گردنه ها، نقاط مه گیر و دارای شرایط خاص جوی و نقاط پرحادثه است، ادامه داد: این 30 سامانه به دو بخش شامل نصب 15 دوربین نظارتی جدید و تعویض 15 دستگاه دوربین نظارتی تصویری و به روزرسانی آن تقسیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوربین های نظارتی تصویری جاده ای استان مرکزی افزایش می یابد

دوربین های نظارتی تصویری جاده ای استان مرکزی افزایش می یابد