مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 07:452023-11-21فرهنگي

ششمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی خراسان جنوبی افتتاح شد


ششمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی خراسان جنوبی با محوریت هنر دست و سنگ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی بیرجند آغاز به کار کرد.

- ایسنا/خراسان جنوبی ششمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی خراسان جنوبی با محوریت هنر دست و سنگ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی بیرجند آغاز به کار کرد.

هادی شاهوردی، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان جنوبی شب گذشته 29 آبان ماه در آیین افتتاح این نمایشگاه گفت: این نمایشگاه از 29 آبان تا سوم آذر در قالب 214 غرفه و با حضور 300 صنعتگر میزبان علاقمندان خواهد بود.

شاهوردی با اشاره به حضور صنعتگرانی از 26 استان کشور در این نمایشگاه افزود: 70 غرفه با حضور 82 صنعتگر به این استان ها تعلق دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی ادامه داد: همچنین 82 غرفه با 150 صنعتگر مربوط به خراسان جنوبی، 22 غرفه در اختیار دستگاه های اجرایی، 11 غرفه برای معرفی جاذبه های گردشگری شهرستان ها و 28 غرفه مختص تراش سنگ ها در نظر گرفته شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان جنوبی تصریح کرد: موضوعی که از استان برای کل کشور پایلوت (آزمایش) شد اینکه به نمایشگاه ها محور داده شده و آن را تخصصی کردیم لذا نمایشگاه استان با محوریت هنر دست و سنگ برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ششمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی خراسان جنوبی افتتاح شد

ششمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی خراسان جنوبی افتتاح شد