مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 14:102023-11-04سياسي

مجوز استخدام 27 هزار نفر مشمولان بنیاد شهید و ایثاگران فراهم شده است


رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: مجوز استخدام 27 هزار نفر مشمولان بنیاد شهید و ایثاگران فراهم شده است و امیدواریم اقدامات خوبی در این بخش انجام شود.

- ایسنا/زنجان رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: مجوز استخدام 27 هزار نفر مشمولان بنیاد شهید و ایثاگران فراهم شده است و امیدواریم اقدامات خوبی در این بخش انجام شود.

امیرحسین قاضی زاده هاشمی ظهر امروز (13 آبان ماه) در جلسه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با تاکید بر اینکه در حوزه ترویج فرهنگ شهادت پیشرو باشید؛ چراکه استان زنجان از ظرفیت های خوبی به لحاظ فرهنگی برخوردار است، اظهار کرد: با توجه به اینکه استان زنجان به لحاظ نرخ بیکاری پایین است اما هنوز خانواده تحت پوشش فاقد شغل داریم.

هم اکنون 3571 نفر در سامانه کاریابی بنیاد شهید و امور ایثارگران ثبت نام کرده اند که رقم بالایی است.

وی با بیان اینکه امسال 52 نفر از این مشمولان در دستگاه های اجرایی استخدام شده اند و این در حالی است که سال قبل در این حوزه وضعیت خوب بود و 250 نفر استخدام شدند، گفت: 141 میلیارد تومان تسهیلات خوداشتغالی مصوب شده است و استان ها می توانند با احصای شرایط از این تسهیلات استفاده کنند.

همچنین مسکن متقاضیان بنیاد شهید و ایثاگران بایستی در اولویت باشد؛ چراکه هرگاه تصمیم گرفته ایم که برای این قشر کاری کنیم کارها ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجوز استخدام 27 هزار نفر مشمولان بنیاد شهید و ایثاگران فراهم شده است

مجوز استخدام 27 هزار نفر مشمولان بنیاد شهید و ایثاگران فراهم شده است