مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1402 ساعت 23:252023-11-06سياسي

معاون سیاسی سپاه: انتخابات ضعیف برگزار شود دشمن طمع می کند


سردار جوانی به موضوع انتخابات اشاره کرد و گفت: در سپاه پاسداران به عنوان مجموعه در حاکمیت رفتار حزبی و گروهی و سوگیری به نفع یا له وجود ندارد اما همه وظیفه دارند در انتخابات حضور پررنگ داشته باشند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از فارس، معاون امور سیاسی سپاه پاسداران با بیان اینکه طوفان الاقصی خانه عنکبوت را به هم ریخت، گفت: کابینه حقوقی و فعلی رژیم صهیونیستی نمی خواهد جنگ را پایان دهد زیرا می دانند پایان جنگ برابر با پایان کار آنهاست.

سردار یدالله جوانی، معاون امور سیاسی سپاه پاسداران شامگاه امروز در شورای اداری استان آذربایجان شرقی در تالار جمهوری اسلامی اظهار کرد: جهاد تبیین طبق فرمایش رهبری هنوز به خوبی اجرا نشده است؛ جهاد موضوعی است که اگر کوتاهی شود آسیب زن خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه جهاد یعنی مبارزه با دشمن گفت: دفاع مقدس خود یک جهاد بود که یک وجب از خاک ایران از وطن جدا نشو و الآن با افتخار از آن یاد می کنیم در حالیکه دشمن همه کار کرد تا انقلاب ساقط شود.

سردار جوانی گفت: واژه های فتح خیابان، انقلاب جدید و هزاران واژه های دیگر در سال های گذشته از سوی دشمن مطرح شدند؛ به طوریکه بایدن، رییس جمهور آمریکا علنا گفت ما ایران را آزاد می کنیم و اپوزیسیون ها هم چنین چیزهایی را مطرح کرده و می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون سیاسی سپاه: انتخابات ضعیف برگزار شود دشمن طمع می کند

معاون سیاسی سپاه: انتخابات ضعیف برگزار شود دشمن طمع می کند