مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 09:502023-11-19سياسي

واکنش چمران به قطع درختان کاخ سعدآباد


رییس شورای اسلامی شهر تهران در خصوص قطع درختان کاخ سعدآباد و چند نقطه دیگر تهران نیز گفت: درختان آفت زده و آسیب دیده ای که ممکن است به جان و مال شهروندان آسیب وارد کنند و حادثه ساز باشند، - رییس شورای اسلامی شهر تهران در خصوص قطع درختان کاخ سعدآباد و چند نقطه دیگر تهران نیز گفت: درختان آفت زده و آسیب دیده ای که ممکن است به جان و مال شهروندان آسیب وارد کنند و حادثه ساز باشند، قطع می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی چمران پیش از آغاز یکصد و نود و سومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران در تشریح دستور جلسه امروز این شورا گفت: در جلسه امروز ابتدا عناوین جدیدی در حوزه عوارض و بهای خدمات برای سال آینده مطرح می شود که پس از تصویب در شورای شهر تهران در شورای عالی استان ها بررسی و پس از تصویب به وزارت کشور ارسال می شود.

وی ادامه داد: در ادامه جلسه نیز با توجه به اینکه در چندین جلسه قبلی حسابرسی ها مورد بررسی قرار نگرفته امروز چهار حسابرسی قرائت خواهد شد و پس از آن نیز بررسی پرونده باغات در دستور کار قرار گرفته است.

رییس شورای اسلامی شهر تهران در پاسخ به سوالی در خصوص اجرای طرح کهاب گفت: این سوال را باید خود وزارت نیرو پاسخ دهد که چه میزان و چگونه این طرح را اجرا کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش چمران به قطع درختان کاخ سعدآباد

واکنش چمران به قطع درختان کاخ سعدآباد