مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1402 ساعت 12:552023-10-23اقتصادي

کاهش معنادار نرخ بیکاری کرمانشاه امیدوارکننده است


سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه با اشاره به کاهش معنادار نرخ بیکاری کرمانشاه در فصول گذشته، گفت: دستاوردهای مثبت اقتصادی را باید مدام تکرار کنیم تا در دل مردم امید ایجاد کند.

- ایسنا/کرمانشاه سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه با اشاره به کاهش معنادار نرخ بیکاری کرمانشاه در فصول گذشته، گفت: دستاوردهای مثبت اقتصادی را باید مدام تکرار کنیم تا در دل مردم امید ایجاد کند.

عبدالوحید محمدی در نخستین همایش خدمات کسب و کار که امروز (اول آبان) در کرمانشاه برگزار شد، از بهبود شاخص های اقتصادی استان کرمانشاه یاد کرد و افزود: خوشبختانه در 9 ماه گذشته نرخ بیکاری استان کرمانشاه روند کاهشی معناداری داشته و در حالیکه در برخی ایام رتبه اول بیکاری کشور را داشتیم، از این جایگاه فاصله گرفته ایم.

وی با بیان اینکه سرعت کاهش نرخ بیکاری در کرمانشاه تقریبا سه برابر میانگین کشور بوده، تاکید کرد: در کنار کاهش نرخ بیکاری، دستاوردهای اقتصادی مثبت دیگری از جمله کاهش نرخ تورم استان و بهبود پنج پله ای جایگاه کرمانشاه در شاخص فضای کسب و کار را نیز شاهد بوده ایم.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استان کرمانشاه با انتقاد از اینکه با وجود همه این دستاوردهای مثبت اقتصادی وجهه ای از کرمانشاه به نمایش گذاشته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش معنادار نرخ بیکاری کرمانشاه امیدوارکننده است

کاهش معنادار نرخ بیکاری کرمانشاه امیدوارکننده است