مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1402 ساعت 09:102023-11-06اجتماعي

گزارش بارش های شبانه روز گذشته در یزد


بارش باران پاییزی چند روز گذشته در یزد، اگر چه بسیاری از کشاورزان این استان کویری را شاد کرد ولی در برخی مناطق نیز به دلیل بارش رگباری باران و تگرگ خسارات را به همراه داشت.

- ایسنا/یزد بارش باران پاییزی چند روز گذشته در یزد، اگر چه بسیاری از کشاورزان این استان کویری را شاد کرد ولی در برخی مناطق نیز به دلیل بارش رگباری باران و تگرگ خسارات را به همراه داشت.

به دنبال تشدید سامانه بارشی حاکم بر جو استان طی روز گذشته، بارش باران و در برخی مناطق بارش تگرگ، چهره شهرهای استان کویری یزد را تغییر داد و هرچند هواشناسی برای برخی شهرستانها اعلام هشدار سطح نارنجی کرده بود ولی مردم و مسئولان این مناطق را غافلگیر کرد.

بیشترین بارش های شبانه روز گذشته بنا بر اعلام هواشناسی استان در نصرآباد تفت به میزان 14 میلیمتر و ده بالا به میزان 9 میلیمتر گزارش شده است، منشاد و بنادک سادات در مهریز نیز به ترتیب 12.

5 و 9.

3 میلیمتر بارش باران را ثبت کردند.

بیشترین بارش ها در شهرستان اردکان مربوط به خرانق با میزان 3.

2 میلیمتر و عمدتاً به صورت تگرگ گزارش شد.

در مروست گزارش 12 میلیمتری باران ثبت شد و شهرستان بهاباد به دلیل بارش های رگباری باران و بهاباد بنا به گزارش سایت قطره و به نقل ازهای رسیده دچار خساراتی شده است، در این شهرستان از همیجان و آسفیج به ترتیب گزارش بارش 11.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش بارش های شبانه روز گذشته در یزد

گزارش بارش های شبانه روز گذشته در یزد