مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آبان 1402 ساعت 17:402023-10-26سياسي

ثبت نام 581 داوطلب گلستانی در انتخابات مجلس/ کاندیداتوری 4 جوان 32 ساله


رییس ستاد انتخابات و معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان با بیان اینکه فرآیند ثبت نام از متقاضیان شرکت در انتخابات مجلس خبرگان رهبری در استان همزمان با سراسر کشور آغاز می شود، - ایسنا/گلستان رییس ستاد انتخابات و معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان با بیان اینکه فرآیند ثبت نام از متقاضیان شرکت در انتخابات مجلس خبرگان رهبری در استان همزمان با سراسر کشور آغاز می شود، افزود: ثبت نام از داوطلبان در فرمانداری گرگان انجام می شود.

سیدعلی مهاجر عصر پنج شنبه، 4 آبان ماه 1402 در جمع خبرنگاران به آخرین آمار ثبت نام کنندگان دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان گلستان اشاره و اظهار کرد: با تلاش های اعضای ستاد انتخابات، هشتمین فرآیند از 32 فرآیند انتخابات کشور به پایان رسید.

وی با بیان اینکه در مرحله دوم فرآیند انتخابات 959 نفر پیش ثبت نام کردند که پس از صحت سنجی برای 748 نفر کد رهگیری صادر شد، ادامه داد: یک نفر از این افراد رد شده دارای پرونده کیفری، یک نفر دوتابعیتی و 225 نفر دارای مدرک مغایر بودند که صلاحیت آنها تایید نشد.

از نخستین روز ثبت نام متقاضیان واجد شرایط کاندیداتوری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تا ساعت 18 و پایان زمان مقرر، 581 نفر به طور کامل مدارک خود را در پنجره واحد وزارت کش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام 581 داوطلب گلستانی در انتخابات مجلس/ کاندیداتوری 4 جوان 32 ساله

ثبت نام 581 داوطلب گلستانی در انتخابات مجلس/ کاندیداتوری 4 جوان 32 ساله