مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آبان 1402 ساعت 15:052023-11-16حوادث

7 کشته و مجروح درتصادف اتوبوس با کامیون در محور مشهد اصفهان


رییس پلیس راه استان سمنان از تصادف بین دو خودرو اتوبوس اسکانیا و کامیون در محور مشهد- اصفهان با 7 کشته و مجروح خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، سرهنگ موسی بزرگی اظهار کرد: بامداد امروز، برابر اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع تصادف در کیلومتر 70 محور مشهد – اصفهان بین دو دستگاه خودرو اتوبوس اسکانیا و کامیون بنز حامل چوب، بلافاصله ماموران پلیس راه برای بررسی موضوع به محل سانحه اعزام شدند.

سرهنگ بزرگی با اشاره به حضور سریع ماموران در صحنه تصادف، افزود: کارکنان پلیس راه در ابتدا نسبت به امدادرسانی حادثه دیدگان و انجام فعالیت های فنی و تخصصی در راستای ایمن سازی صحنه تصادف به منظور جلوگیری از حوادث بعدی ناشی از آن اقدام کردند.

وی ادامه داد: در این حادثه، اتوبوس اسکانیا از مبداء مشهد به مقصد اصفهان در حال حرکت بود که در کیلومتر 70  دامغان به سمنان با یک دستگاه کامیون بنز برخورد و بر اثر این سانحه 2 نفر جان خود را از دست دادند و 5 نفر مصدوم و به بیمارستان منتقل شدند.

رییس پلیس راه استان سمنان علت اصلی تصادف را برابر نظر کارشناسان عدم توجه به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی راننده اتوبوس اعلام کرد و ضمن ابراز همدردی با خانواده های حادثه دیدگان، از رانندگان ناوگان مسافربری خواست: با رعایت سرعت مطمئنه و باصبر و برد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

7 کشته و مجروح درتصادف اتوبوس با کامیون در محور مشهد اصفهان

7 کشته و مجروح درتصادف اتوبوس با کامیون در محور مشهد اصفهان