مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 08:202023-11-13پزشكي

راهکارهایی برای جلوگیری از کاهش سطح هورمون استروژن در زنان


مزایای هورمون استروژن به خوبی شناخته شده هستند؛ مزایایی از قبیل تنظیم چرخه قاعدگی، حفظ سلامت قلب، عضلات، استخوان ها و همچنین سیستم های تولید مثل را دارند و مواد غذایی حاوی استروژن نقش مهمی در سلامت عمومی بخصوص سلامت باروری زنان دارند.

- راهکارهایی برای جلوگیری از کاهش سطح هورمون "استروژن" در زنان مزایای هورمون "استروژن" به خوبی شناخته شده هستند؛ مزایایی از قبیل تنظیم چرخه قاعدگی، حفظ سلامت قلب، عضلات، استخوان ها و همچنین سیستم های تولید مثل را دارند و مواد غذایی حاوی استروژن نقش مهمی در سلامت عمومی بخصوص سلامت باروری زنان دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این نکته ثابت شده است که تولید هورمون استروژن در زنان با شروع سن یائسگی کاهش می یابد.

این روند عواقب جدی سلامت را به همراه دارد.

حفظ تعادل سطوح استروژن در بدن بسیار مهم است و برای جلوگیری از کاهش تولید این هورمون در بدن، خانم ها باید غذاهای غنی از استروژن مصرف کنند.

4 راهکار زیر می تواند به جلوگیری از کاهش تولید هورمون استروژن در بدن زنان کمک کند: _ میوه ها و سبزیجات: میوه ها و سبزیجات در همه رژیم ها گنجانده شده اند و سرشار از فیتو استروژن ها (گروه های غذایی که باعث تولید استروژن در زنان می شود) هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهکارهایی برای جلوگیری از کاهش سطح هورمون استروژن در زنان

راهکارهایی برای جلوگیری از کاهش سطح هورمون استروژن در زنان