مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آبان 1402 ساعت 12:302023-10-26سياسي

جنایات داعش در حرم شاهچراغ(ع) انزجار مردم دنیا را افزایش داد


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس با بیان اینکه داعش دو مرتبه جنایت تروریستی خود را در حرم شاهچراغ(ع) تکرار کرد، این اقدامات کور داعش را موجب افزایش انزجار مردم دنیا نسبت به داعش و تکفیری ها دانست.

- جنایات داعش در حرم شاهچراغ(ع) انزجار مردم دنیا را افزایش داد ایسنا/فارس معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس با بیان اینکه داعش دو مرتبه جنایت تروریستی خود را در حرم شاهچراغ(ع) تکرار کرد، این اقدامات کور داعش را موجب افزایش انزجار مردم دنیا نسبت به داعش و تکفیری ها دانست.

اسماعیل قزلسفلی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، ضمن تسلیت فرا رسیدن سالروز شهادت شهدای حادثه تروریستی حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) گفت: سال گذشته در چنین روزی عده ای از مردم برای عبادت به یک مکان مذهبی روی آورده بودند اما به صورت مظلومانه در حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ (ع) به شهادت رسیدند.

وی ضمن محکوم کردن جنایات دشمنان اظهار کرد: این حرکت دشمن سرآغازی بود برای اینکه مردم وارد میدان شوند و با هوشیاری که به خرج دادند پرونده اغتششات پاییز 1401 را ببندند.

قزلسفلی تصریح کرد: بخشی از کسانی که در این حادثه تروریستی به شهادت رسیدند، دانش آموز بودند که شهادت این دانش آموزان با 13 آبان که سالروز شهادت حس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنایات داعش در حرم شاهچراغ(ع) انزجار مردم دنیا را افزایش داد

جنایات داعش در حرم شاهچراغ(ع) انزجار مردم دنیا را افزایش داد