مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 20:302023-11-19سياسي

کمک 10 میلیارد تومانی به خانواده های زندانیان نیازمند در کرمان


طی 6 ماهه امسال بیش از 10 میلیارد تومان از طریق انجمن حمایت از زندانیان نیازمند به این افراد کمک شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم حمیدی شامگاه امروز در مراسم تجلیل از خیرین حامی خانواده زندانیان در محل تالار پالیز، اظهار داشت: طی 6 ماهه نخست سال جاری بیش از 10 میلیارد تومان از طریق انجمن حمایت به خانواده های زندانیان نیازمند در عرصه های مختلف به این افراد کمک شده است.

 رییس کل دادگستری استان کرمان بر رفع فقر اقتصادی و فرهنگی از خانواده زندانیان تاکید کرد و خواستار ارائه آموزش های لازم برای توانمندسازی این افراد از طریق اشتغال پایدار شد.

وی تصریح کرد: دانش آموز بازمانده از تحصیل نباید در بین خانواده زندانیان باشد و انجمن حمایت از خانواده زندانیان کمک کند همه بچه ها مشغول به تحصیل شوند، مدارج علمی را طی کنند و انسان های شایسته و آینده سازی برای کشور باشند.

حمیدی افزود: خیرین همیشه مددکار انجمن حمایت از خانواده زندانیان نیازمند و ستاد دیه و همچنین مشکل گشای زندانیان و خانواده های آنها بوده و هستند.

وی بیان داشت: خداوند در قرآن مجید زمینه جلب رحمت خدا و آرامش را در ایمان به خدا و تسلیم بودن در برابر امر پروردگار و اهل احسان بودن و نیکوکاری می داند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک 10 میلیارد تومانی به خانواده های زندانیان نیازمند در کرمان

کمک 10 میلیارد تومانی به خانواده های زندانیان نیازمند در کرمان