مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 10:402023-11-18فناوري

چرا وزارت ارتباطات هنوز به همراه اول مجوز 5G نداده است؟!


امید می رود تسامح و تساهل دولت در زمینه فناوری های نوین ارتباطی مانند زمانیکه پروانه انحصاری 3G سال ها کشور را از نعمت تکنولوژی های روز محروم کرد، - چرا وزارت ارتباطات هنوز به همراه اول مجوز 5G نداده است؟! امید می رود تسامح و تساهل دولت در زمینه فناوری های نوین ارتباطی مانند زمانیکه پروانه انحصاری 3G سال ها کشور را از نعمت تکنولوژی های روز محروم کرد، مردم را از بهره مندی این ظرفیت ویژه موجود در شبکه اپراتورهای تلفن همراه کشور محروم نسازد و بالاخره کسی پیدا شود که به داد این صنعت برسد.

عصر ایران - رویکرد کینه توزانه متولیان توسعه فضای آنلاین کشور به مقوله سبک زندگی دیجیتال، باعث شده تا طی یک سال اخیر شاهد بیشترین میزان برخوردها با این فضا باشیم و بخش عمده ای از دسترسی های کاربران کشورمان به محتوای مفید اینترنت نیز مسدود شود.

  با وجود مشخص بودن نسبی منشأ (کارگروه فیلترینگ) تمامی این قبیل تصمیمات و برخوردها به زعم مسوولان حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات، همچنان به صورت واضح و شفاف دلیل برخورد با برخی پلتفرم ها که میزبان کسب وکارهای آنلاین بسیاری از ایرانیان هستند، اعلام و ارائه نشده است.

  صاحبان صندلی های مدیریتی در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات هم که اصولا متولی اصلی توسعه فضای آنلاین کشور و تسهیل دسترسی ها با معیار ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا وزارت ارتباطات هنوز به همراه اول مجوز 5G نداده است؟!

چرا وزارت ارتباطات هنوز به همراه اول مجوز 5G نداده است؟!