مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 12:302023-11-20بين الملل

صادرات 5000 تن ماهی کپور در سال از بابل


رییس اداره شیلات شهرستان بابل با اشاره به اینکه شهرستان بابل در تولید کپور ماهیان، قطب تولید شمال ایران است گفت: سالانه پنج هزار تن ماهی از شهرستان بابل به کشورهای آسیایی از جمله عراق و آذربایجان صادر می شود.

- ایسنا/مازندران رییس اداره شیلات شهرستان بابل با اشاره به اینکه شهرستان بابل در تولید کپور ماهیان، قطب تولید شمال ایران است گفت: سالانه پنج هزار تن ماهی از شهرستان بابل به کشورهای آسیایی از جمله عراق و آذربایجان صادر می شود.

کمیل آری در گفت وگو با خبرنگار ایسنا ضمن حمایت از مردم غزه و محکوم کردن نسل کشی رژیم صهیونیستی، اظهارکرد: امیدواریم به زودی عدل وداد برجهان حاکم و جهان به نور فرزند فاطمه منور شود.

وی داشتن نگاه تخصصی، تکنولوژی و فن اور محور را برای رشد مراکز تولیدی آبزیان امری ضروری برشمرد و افزود: میزان تولید آبزیان شهرستان در سال گذشته 10 هزار و 300 تن بوده است.

آری از میزان رشد تولید بیش از 7 درصد آبزیان در بابل خبر داد و یادآور شد: سرلوحه کار ما منویات مقام معظم رهبری مبنی بر مهار تورم و رشد تولید بوده که اساس این شعار برگرفته از نگاه کارشناسانه و علمی مقام معظم رهبری دارد.

رییس اداره شیلات شهرستان بابل با قدردانی از حمایت فرماندار ویژه شهرستان بابل از تولیدکنندگان این حوزه تصریح کرد: نگاه ما توجه به زیرساخت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادرات 5000 تن ماهی کپور در سال از بابل

صادرات 5000 تن ماهی کپور در سال از بابل