مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 13:502023-10-29بين الملل

کره شمالی: واشنگتن و متحدانش به افترازنی روی آورده اند


وزیر امور خارجه کره شمالی با انتقاد شدید از بیانیه سه جانبه ای که اخیرا سئول، واشنگتن و توکیو در محکوم کردن انتقال ادعایی تسلیحات از سوی پیونگ یانگ به مسکو منتشر کردند، - وزیر امور خارجه کره شمالی با انتقاد شدید از بیانیه سه جانبه ای که اخیرا سئول، واشنگتن و توکیو در محکوم کردن انتقال ادعایی تسلیحات از سوی پیونگ یانگ به مسکو منتشر کردند، آن را یک افترازنی و انتقاد بی اساس دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، چوئه سون هوی، وزیر امور خارجه کره شمالی شنبه در بیانیه ای که در خبرگزاری دولتی پیونگ یانگ -کی سی ان ای- انعکاس یافت، تاکید کرد که کشورهای دیگر حق مداخله در مسائل متعلق به حاکمیت ملی کشورها را ندارند.

به نوشته خبرگزاری یونهاپ ، اخیرا آمریکا، کره جنوبی و ژاپن در بیانیه مشترکی به محکوم کردن آنچه که آنها ارائه تجهیزات نظامی و مهمات از سوی کره شمالی به روسیه خواندند، پرداخته و مدعی شدند که تحویل میزانی از این تسلیحات به روسیه را تایید می کنند.

وزیر امور خارجه کره شمالی اضافه کرد: اگر آنها سوءنیتی علیه جمهوری دموکراتیک خلق کره و روسیه ندارند، لزومی ندارد که باعث عصبی شدن همه شده و از بابت توسعه روابطی عادی و برابر بین دو کشور احساس ناراحتی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کره شمالی: واشنگتن و متحدانش به افترازنی روی آورده اند

کره شمالی: واشنگتن و متحدانش به افترازنی روی آورده اند