مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1402 ساعت 11:302023-10-23اجتماعي

همدان بارانی می شود


کارشناس اداره کل هواشناسی همدان از ابرناکی و احتمال بارش باران در استان خبر داد و گفت: اواسط هفته با پدیده ابرناکی همراه با بارش باران و رعد و برق روبرو هستیم.

- روح الله زاهدی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه امروز  آسمان استان صاف و آفتابی است اظهار کرد: در ساعاتی از بعدازظهر کمی ابری و وزش باد با سرعت معمول پیش بینی می شود.

وی با اشاره به اینکه از فردا رفته رفته به ویژه در اواسط روز و بعدازظهر افزایش ابرناکی را شاهد هستیم افزود: در مناطق جنوب و جنوب غربی استان افزایش ابرناکی مشهود است و در نیمه جنوبی استان انتظار بارش باران و احتمال پدیده رعد و برق را داریم.

کارشناس اداره کل هواشناسی همدان از احتمال بارش باران در سایر نقاط خبر داد و اضافه کرد: چهارشنبه نیز استان میزبان بارش های پراکنده است همچنین می توانیم شاهد بارش های ملایم باشیم.

وی با تاکید بر اینکه از چهارشنبه آخر وقت به تدریج کاهش ابرناکی در پیش است به طوری که پنجشنبه آسمان استان صاف و آفتابی همراه با وزش باد موقتی خواهد بود ادامه داد: از نظر تغییرات دمایی، دمای همدان نسبتا ثابت است اگرچه شاهد نوساناتی در ساعات ابرناکی به طور موقتی هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همدان بارانی می شود

همدان بارانی می شود