مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 20:502023-11-01سياسي

922 مقاله شیمی دانشگاه قم در پایگاه اسکوپوس نمایه شدند​


بر اساس داده های پایگاه اسکوپوس تا تاریخ 30 اکتبر 2023، دانشگاه قم 2هزار و 720مقاله نمایه شده دارد که 922 مقاله آن در حوزه موضوع شیمی و مواد است.

- ایسنا/قم رییس دانشگاه قم گفت: بر اساس داده های پایگاه اسکوپوس تا تاریخ 30 اکتبر 2023، دانشگاه قم 2هزار و 720مقاله نمایه شده دارد که 922 مقاله آن در حوزه موضوع شیمی و مواد است.

حجت الاسلام والمسلمین احمد حسین شریفی، رییس دانشگاه قم در افتتاحیه بیست و نهمین کنفرانس شیمی آلی انجمن شیمی ایران ضمن تشکر از تمام دست اندرکاران و دبیران این همایش، عنوان کرد: حدود یک هزار و 300 سال است که شهر قم به عنوان شهر علم و فضیلت شناخته می شود، در حال حاضر در استان قم از 130 ملیت حضور دارند، در واقع یک پنجم جمعیت قم از کشورهای دیگر هستند که این فرصت بی نظیری برای توسعه علم و فناوری در این شهر به شمار می رود.

وی افزود: در استان قم بیش از 600 مرکز علمی و پژوهشی قرار دارد و این شهر از زبان امام صادق (ع) این گونه توصیف شده است: یُفیضُ العِلمُ مِنهُ إِلی سائِرِ البِلادِ فِی المشرِقِ وَالمَغرِب ، در آخرالزمان علم از این شهر به جوامع دیگر سرازیر می شود، البته ما معتقدیم منظور از این جمله فقط علوم دینی متعارف نیست و مطلق علم مدنظر است و به همین دلیل در هر زمان که زمینه ای فراهم بوده استان در همه علوم حرکت و تلاش کرده تا سرآمدی خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

922 مقاله شیمی دانشگاه قم در پایگاه اسکوپوس نمایه شدند​

922 مقاله شیمی دانشگاه قم در پایگاه اسکوپوس نمایه شدند​