مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 14:202023-11-13اجتماعي

20 مرکز جامع سنجش و پایش تخصصی آموزش در کردستان فعال است


رییس آموزش و پرورش استثنایی کردستان گفت: در حال حاضر 20 مرکز جامع سنجش، آموزش، توانبخشی و مداخله به هنگام رشدی و تربیتی در استان فعال است.

- ایسنا/کردستان رییس آموزش و پرورش استثنایی کردستان گفت: در حال حاضر 20 مرکز جامع سنجش، آموزش، توانبخشی و مداخله به هنگام رشدی و تربیتی در استان فعال است.

طالب محمدی امروز دوشنبه در کارگاه آموزشی کیفیت بخشی مراکز جامع استثنایی استان در سنندج، اظهار کرد: تغییر ساختار و ماموریت مراکز قبلی مشکلات ویژه یادگیری به مراکز جامع سنجش، آموزش، توانبخشی و مداخلات به هنگام رشدی - تربیتی، ظرفیتی بسیار خوب برای ارتقای این مراکز به عنوان مرکز پایش تخصصی آموزش و پرورش است.

وی افزود: این مراکز فرآیند غربالگری، تشخیص، پذیرش، آموزش، توانبخشی و مداخلات مبتنی بر نیاز که براساس برنامه آموزش فردی تنظیم می شود را به دانش آموزان جامعه هدف دوره ابتدایی در سطح استان ارائه می دهند.

رییس آموزش و پرورش استثنایی کردستان بیان کرد: این مراکز در حال حاضر، پایگاه اصلی و کلینیک تخصصی آموزش و پرورش هستند و هرساله تعداد زیادی از دانش آموزان دوره ابتدایی برای دریافت خدمات آموزشی و توانبخشی از طرف مدارس به این مراکز در سطح استان ارجاع می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

20 مرکز جامع سنجش و پایش تخصصی آموزش در کردستان فعال است

20 مرکز جامع سنجش و پایش تخصصی آموزش در کردستان فعال است