مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 09:052023-11-15پزشكي

فرهنگ سلامت از طریق زنان توسعه می یابد


مدیر گروه سلامت خانواده و جمعیت معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تبریز با بیان این که زنان به عنوان مدیر خانه، نقش محوری در سلامت اعضای خانواده دارند، - مدیر گروه سلامت خانواده و جمعیت معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تبریز: فرهنگ سلامت از طریق زنان توسعه می یابد ایسنا/آذربایجان شرقی مدیر گروه سلامت خانواده و جمعیت معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تبریز با بیان این که زنان به عنوان مدیر خانه، نقش محوری در سلامت اعضای خانواده دارند، اظهار کرد: فرهنگ سلامت از طریق زنان توسعه می یابد.

دکتر ناصر رهبر در گفت وگو با ایسنا، به مناسبت هفته ملی سلامت بانوان، گفت: بانوان، الگوی مناسب و آموزنده ای برای آموزش های شیوه زندگی سالم برای خانواده و به تبع آن آحاد جمعیت و جامعه هستند.

وی با بیان این که سلامت 75 درصد زنان و فرزندان به طور مستقیم و سلامت 25 درصد مردان به طور غیر مستقیم به سلامت بانون مربوط است، افزود: سلامت زنان، مطمئن ترین راه برای رسیدن به اهداف زندگی بهتر و سالم برای همگان است.

وی ادامه داد: اگر سلامت، محور توسعه پایدار است، زنان می توانند مناسب ترین مخاطب برای تامین، حفظ و ارتقای سلامت جامعه به ویژه در شرایط فعلی باشند که جوانی جمعیت و فرزندآوری از اولویت های نظام و حوزه سلامت بوده و زنان محور اصلی برای تولد نوزادانی س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهنگ سلامت از طریق زنان توسعه می یابد

فرهنگ سلامت از طریق زنان توسعه می یابد