مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 13:352023-11-13سياسي

بازداشت 3 کارمند منابع طبیعی جیرفت به جرم فساد و ارتشا


دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت گفت: در راستای مبارزه با فساد اداری یکی از معاونین اداره منابع طبیعی شهرستان جیرفت و دو نفر از کارمندان منابع طبیعی اداره کل جنوب استان ضمن تشکیل باند فساد رشا و ارتشا با همدستی دو نفر از اشخاص خارج از اداره مذکوردستگیر شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان جیرفت، افشین صالحی ظهر امروز با بیان عزم جدی این دادستانی با فساد گفت: در راستای مبارزه با فساد اداری یکی از معاونین اداره منابع طبیعی شهرستان جیرفت و دو نفر از کارمندان منابع طبیعی اداره کل جنوب استان ضمن تشکیل باند فساد رشا و ارتشا با همدستی دو نفر از اشخاص خارج از اداره مذکور بدون اخذ مجوزات لازم، پروانه حمل و خارج از شبکه اقدام به قاچاق چوب به استان های شمالی کشور می کردند که با صدور دستورات قضایی محموله های قاچاق توقیف و متهمان دستگیر شدند.

دادستان شهرستان جیرفت ابراز داشت: تمامی حساب های بانکی و مسائل مالی مرتبط با موضوع شناسایی و تحت رصد بازپرسی شعبه دوم قرار گرفته و دستورات مقتضی صادر شده است.

متهمین دیگری نیز در موضوع فساد مذکور تحت تعقیب قرار گرفته و تحت رصد دادستانی بوده و تحقیقات ادامه دارد.

وی خاطرنشان کرد: با هرگونه جرایم مالی که از ناحیه کارمندان دولت انجام شود به نحوی که خدشه به نظام مقدس جمهوری اسلامی وارد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازداشت 3 کارمند منابع طبیعی جیرفت به جرم فساد و ارتشا

بازداشت 3 کارمند منابع طبیعی جیرفت به جرم فساد و ارتشا