مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 12:252023-11-04سياسي

آیت الله فلاحتی: فلسطین در تاریخی ترین برهه زمانی قرار دارد


نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به برهه تاریخی فلسطین در شرایط کنونی گفت: امروز مردم آزاده جهان علیه رژیم اشغالگر صهیونیستی به خشم آمدند و در هیچ برهه ای از تاریخ، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، 13 آبان ماه روز دانش آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی به دلیل سه اتفاق مهم در سه مقطع تاریخی سال های 1343 (تبعید حضرت امام خمینی (ره) به ترکیه)، 1357 (کشتار وحشیانه دانش آموزان) و 1358 (تسخیر لانه جاسوسی) در ذهن دانش آموزان و عموم مردم ماندگار است.

امروز در رشت، مردم و دانش آموزان زیر باران شدید بار دیگر با حضور پرشور خود در راهپیمایی روز 13 آبان با شعارهای استکبارستیز خود این روز بزرگ را گرامی داشتند.

آیت الله رسول فلاحتی، نماینده ولی فقیه در گیلان در این اجتماع باشکوه با بیان اینکه دانش آموزان و دانشجویان با الگوبرداری از پیشینه تاریخی خود و از بزرگ مردان گیلانی همچون میرزا کوچک خان، آینده ایران را می سازند، اظهار کرد: رژیم صهیونیستی با حمله برق آسای جبهه مردمی حماس و غزه در طوفان الاقصی ضربه سختی خورده است.

وی با اشاره به خوی وحشی گری رژیم صهیونیستی گفت: این رژیم غاصب با جنگ نابرابر، وحشی گری و درندگی، با کشتن زنان و کودکان مظلوم می خواهد بی آبرویی خود را جبران کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله فلاحتی: فلسطین در تاریخی ترین برهه زمانی قرار دارد

آیت الله فلاحتی: فلسطین در تاریخی ترین برهه زمانی قرار دارد