مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 11:002023-10-31اقتصادي

پرداخت وام ویژه زوج های دهه60 ساکن در روستاهای بوشهر


مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر با بیان اینکه به زوج های متولد دهه 60 ساکن روستاها تسهیلات ویژه ای پرداخت می شود گفت: به این زوج ها در کنار پرداخت وام ازدواج ، - ایسنا/بوشهر مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر با بیان اینکه به زوج های متولد دهه 60 ساکن روستاها تسهیلات ویژه ای پرداخت می شود گفت: به این زوج ها در کنار پرداخت وام ازدواج ، مبلغ 500 میلیون تومان تسهیلات برای مسکن، ازدواج و اشتغال تعلق می گیرد.

رقیه زنگنه نژاد با اشاره به برنامه های تدوین شده اظهار کرد: در ستاد جوانی جمعیت استان بوشهر مقرر شد در نیمه دوم امسال رویداد ملی خانواده و فرهنگ عامه در 9 کارگروه با حضور خانواده ها در راستای تقویت و تحکیم بنیان خانواده ها آغاز به کار کند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر بازی، آموزش، مهارت های زندگی و طرح های حوزه جوانی جمعیت را از جمله موضوعات رویداد ملی خانواده و فرهنگ عامه دانست و بیان کرد: این مهم در بوشهر به عنوان استان پایلوت کشوری آغاز به کار می کند.

وی با بیان اینکه مسئولان، کارشناسان و مجریان برنامه رویداد ملی خانواده و فرهنگ عامه در استان بوشهر مستقر می شوند خاطرنشان کرد: در حوزه ازدواج مقرر شد که همه شهرستان ها، دستگاه های اجرایی، دانشگاه ها از ظرفیت مجموعه تبیان و همدم در موضو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت وام ویژه زوج های دهه60 ساکن در روستاهای بوشهر

پرداخت وام ویژه زوج های دهه60 ساکن در روستاهای بوشهر