مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 18:202023-11-08سياسي

لزوم توجه بیشتر به کتابخوانی در عصر اطلاعات و ارتباطات


رییس اداره کتابخانه های عمومی تایباد گفت: عصر حاضر که به عنوان عصر اطلاعات و ارتباطات شناخته می شود، اهمیت کتابخوانی و مطالعه را بیش از پیش نمایان می کند.

- حسن سالاری در گفت و گو با خبرگزاری فارس در تایباد، اظهار کرد: اکنون 7 هزار و 358 نفر در کتابخانه های عمومی تایباد عضویت دارند که حدود 5 و نیم درصد از کل جمعیت این شهرستان را شامل می شود.

وی افزود: عصر حاضر که به عنوان عصر اطلاعات و ارتباطات شناخته می شود، اهمیت کتابخوانی و مطالعه را بیش از پیش نمایان می کند و جوامع توسعه یافته، پیشرفت و ترقی خود را مدیون بهره گیری از علم و دانش هستند.

رییس اداره کتابخانه های عمومی تایباد ادامه داد: در این شهرستان 7 کتابخانه وجود دارد که شامل کتابخانه های شهید هاشمی نژاد و مولانا در شهر تایباد، شهید مطهری در شهر کاریز، حضرت محمد(ص) در شهر مشهدریزه، پژوهش در روستای پشته، کتابخانه مشارکتی در اداره زندان ها و یک کتابخانه سیار می شوند.

سالاری بیان کرد: کتابخانه سیار پیک رحمت، تعداد 2 هزار و 126 نفر عضو فعال دارد که به صورت دوره ای در روستاهای فرمان آباد، اسدآباد دربند، کرات، رهنه، آبقه، قلعه نو آبقه و جوزقان حاضر می شود.

این مقام مسئول اضافه کرد: از ابتدای امسال تا کنون 3 هزار و 150 جلد کتاب به کتابخانه های شهرستان اهدا شده که از این تعداد 835 جلد از س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم توجه بیشتر به کتابخوانی در عصر اطلاعات و ارتباطات

لزوم توجه بیشتر به کتابخوانی در عصر اطلاعات و ارتباطات