مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 11:202023-11-21فرهنگي

وزیر فرهنگ: برای پوشاک عفیفانه باید درصدی از بازار را در اختیار بگیریم


وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در جلسه امروز شورای فرهنگ عمومی کشور از اقدام مشترک وزارتخانه های فرهنگ و صمت برای حوزه مد و لباس خبر داد.

- اقدام مشترک وزارتخانه های فرهنگ و صمت برای حوزه مد و لباس وزیر فرهنگ: برای پوشاک عفیفانه باید درصدی از بازار را در اختیار بگیریم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در جلسه امروز شورای فرهنگ عمومی کشور از اقدام مشترک وزارتخانه های فرهنگ و صمت برای حوزه مد و لباس خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در نشست شورای فرهنگ عمومی کشور که صبح امروز سه شنبه (30 آبان) برگزار شد، بحث مد و لباس را مسئله اول در حوزه شورای فرهنگ عمومی برشمرد و گفت: ما در نظر داریم تا اصلاحاتی در این حوزه انجام شود، لذا برای این موضوع اقداماتی از جمله تشکیل چندین جلسه قرارگاه زیست عفیفانه با حضور رییس جمهور و طرح این موضوع در کمیسیون اصل 90 مجلس انجام شده است.

اسماعیلی با بیان اینکه برای پوشاک عفیفانه باید درصدی از بازار را در اختیار بگیریم، گفت: اقدامات بسیار خوبی در سند مربوطه تعبیه شده است، اما تنظیم و تصویب سند رفع کننده مشکلات نیست و از این رو برای ترویج پوشاک عفیفانه باید درصدی از اقتصاد پرحجم پوشاک به این حوزه اختصاص پیدا ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر فرهنگ: برای پوشاک عفیفانه باید درصدی از بازار را در اختیار بگیریم

وزیر فرهنگ: برای پوشاک عفیفانه باید درصدی از بازار را در اختیار بگیریم