مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 14:252023-11-13سياسي

تشکیل کمیته تخصصی در شورای شهر برای بررسی راسته های فرهنگی پایتخت


سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: کمیته ای در شورا پیش بینی شده تا راه اندازی راسته های فرهنگی در پایتخت را به صورت تخصصی بررسی کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، علیرضا نادعلی با بیان اینکه جلسات کمیسیون های مشترک شورا برای تعیین تکلیف راسته های فرهنگی برگزار شده است، اظهار کرد: جلسه ای با حضور کمیسیون فرهنگی و اجتماعی، شهرسازی و خدمات شهری، معاونین شهردار و رؤسای برخی سازمان ها و تعدادی از کارشناسان برگزار و مسئله بررسی شد.

وی با اعلام اینکه کمیسیون شهرسازی شورای شهر تهران طرحی را برای راسته های فرهنگی ارائه داده است، یادآور شد: کمیته ای تشکیل خواهد شد تا بررسی های بیشتر را انجام دهد.

نادعلی با اشاره به احتیاط شورای شهر تهران در مورد راسته های فرهنگی، خاطرنشان کرد: راسته ها، مسیرها و محورهای اجتماعی و فرهنگی در تهران نباید به راحتی طراحی شود؛ چرا که در صورت طراحی اشتباه، هزینه های مادی و اجتماعی به دنبال خواهد داشت.

هر طرحی باید در ابتدا پیوست فرهنگی و اجتماعی داشته باشد که این پیوست ها را کمیته مورد نظر بررسی می کند.

سخنگوی شورای شهر تهران در رابطه با ساخت دروازه قرآن در پایتخت نیز گفت: پیش از این برای ورودی ها و خروجی ها، طرح جامعی در سازمان زیباسازی تهیه شده و مصوباتی از گذشته داشته که در مدت اخیر رفت و برگشت هایی بین شورا و سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل کمیته تخصصی در شورای شهر برای بررسی راسته های فرهنگی پایتخت

تشکیل کمیته تخصصی در شورای شهر برای بررسی راسته های فرهنگی پایتخت