مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 12:102023-11-14سياسي

هفته بسیج فرصتی مغتنم برای تببین گفتمان و فرهنگ بسیجی است


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار سربیشه از هفته بسیج به عنوان فرصتی مغتنم برای ترویج و تبیین فرهنگ و گفتمان بسیج یاد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سربیشه، روح الله نوری، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار سربیشه امروز در جلسه گرامیداشت هفته بسیج شهرستان که با حضور امام جمعه، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه و جمعی از مدیران اجرایی شهرستان همراه بود، ضمن محکوم کردن جنایات رژیم کودک کش صهیونیست علیه مردم مظلوم فلسطین اظهار داشت: بسیج متعلق به همه اقشار مردم جامعه است و هر کس دل در گرو این انقلاب و نظام دارد و برای مردم خدمت می کند در حقیقت یک فرد بسیجی است.

وی با بیان اینکه نهاد مقدس بسیج بعد از پیروی انقلاب با آن نگاه و تدبیر هوشمندانه امام راحل با صدور دستور شکل گیری بسیج مستضعفان در پنجم آذرماه سال 1358 تشکیل شد، گفت: این نهاد مقدس به واقع الگوی نوینی برای اداره جامعه و کشور به همگان معرفی شد.

وی ادامه داد: بسیج در زمان جنگ تحمیلی رشادت ها و فداکاری های زیاد و نقش تاثیرگذاری داشت و بعد از جنگ در میدان سازندگی و خنثی سازی توطئه های نرم دشمنان نقش آفرینی کرد و امروزه در همه عرصه ها حضور موثر دارد و تهدیدها را مبدل به فرصت می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هفته بسیج فرصتی مغتنم برای تببین گفتمان و فرهنگ بسیجی است

هفته بسیج فرصتی مغتنم برای تببین گفتمان و فرهنگ بسیجی است