مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 12:102023-10-31اقتصادي

خرید تضمینی بیش از 10 میلیون و 380 هزار تن گندم در کشور


مجری طرح گندم وزارت جهاد کشاورزی از عبور خرید تضمینی گندم از 10 میلیون و 380 هزار تن در کشور خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مجری طرح گندم وزارت جهاد کشاورزی از عبور خرید تضمینی گندم از 10 میلیون و 380 هزار تن در کشور خبر داد.

سهراب سهرابی در جلسه ستاد زراعت آذربایجان شرقی که در مجتمع شهید کسایی تبریز و با حضور معاونان، مدیران استانی و شهرستانی جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی برگزار شد، گفت: آذربایجان شرقی با خرید تضمینی 436 هزار تن رتبه هشتم کشور را در خرید تضمینی گندم به خود اختصاص داده است که در این استان نسبت به سال گذشته 60 درصد و نسبت به دو سال قبل بیش از 360 درصد افزایش خرید رقم خورده است.

وی افزود: این موفقیت در سایه لطف خدا و تلاش کشاورزان و استفاده از تجربیات کارشناسان در استفاده از کودهای شیمیایی بوده و باید این افزایش استمرار داشته باشد.

وی ادامه داد: در حوزه بذر و کشت مکانیزه نیز توفیقات خوبی حاصل شد و در زمینه کشت مکانیزه نیز نقش ستاد اجرایی فرمان امام(ره) بسیار پر رنگ است و آذربایجان شرقی نیز رتبه اول کشور در اجرای طرح جهش تولید در دیمزارها را کسب کرده است.

سهرابی، توجه ویژه به مکانیزاسیون و توسعه ماشین آلات و ادوات کشاورزی را ضروری دانست و افزود: توسعه ماشین آلات می تواند چندین سال در حوزه کشاورزی تاثیرگذار باشد بنابرای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید تضمینی بیش از 10 میلیون و 380 هزار تن گندم در کشور

خرید تضمینی بیش از 10 میلیون و 380 هزار تن گندم در کشور