مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1402 ساعت 16:352023-11-06سياسي

4 راهبرد نهفته در عملیات طوفان الاقصی


عملیات طوفان الاقصی که بدست رزمندگان مقاومت اسلامی در غزه صورت گرفته، ابعاد راهبردی متعددی داشت که بررسی و واکاوی آنها می تواند عمق و دلایل وحشی گری صهیونیست ها در کشتن مردم غزه را نمایان سازد.

- حجت الاسلام محسن ابراهیمی استاد حوزه و دانشگاه صبح امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس در این زمینه اظهار کرد: عملیات طوفان الاقصی را در حقیقت باید به یک حماسه از سوی نیروهای مقاومت اسلامی فلسطین به عنوان خط مقدم مواجهه با دشمن صهیونیستی تعبیر کرد چرا که دارای عمق راهبردی بوده و تزلزلی فراوان بر پیکره جبهه استکبار در منطقه وارد آورده است.

به گفته وی، در بیان ابعاد این حرکت راهبردی باید به غافلگیری اساسی این عملیات اشاره کرد که با وجود دستگاههای عریض و طویل نظامی و اطلاعاتی غربی، به ناگاه در صبح یک روز چه عملیات غافلگیرکننده ای بر علیه مواضع صهیونیست ها به عمل آمد و تمام سازه های امنیتی و جاسوسی آنان و نیز تجهیزات مختلف و متنوعی که صهیونیست ها برای ایجاد بازدارندگی ساخته بودند را به نابودی و ناکارآمدی کشاند.

همچنین اجرای نوع خاصی از عملیات نظامی بر علیه صهیونیست ها که ترکیبی از عملیات های متنوع نظامی و اطلاعاتی بود، توانست هیمنه شکست ناپذیری صهیونیست ها را که پیش از این نیز توسط نیروهای حزب الله لبنان و مقاومت فلسط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4 راهبرد نهفته در عملیات طوفان الاقصی

4 راهبرد نهفته در عملیات طوفان الاقصی