مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 16:252023-11-15اقتصادي

توزیع بیش از 6میلیون قوطی شیرخشک از ابتدای آبان تاکنون / آمار ارز تخصیصی به شیرخشک


سخنگوی سازمان غذا و دارو آخرین وضعیت تولید و واردات شیرخشک در کشور را تشریح کرد و گفت: از ابتدای آبان ماه تا امروز 6 میلیون و 800 هزار عدد قوطی شیرخشک در کشور توزیع شده است.

- سخنگوی سازمان غذا و دارو آخرین وضعیت تولید و واردات شیرخشک در کشور را تشریح کرد و گفت: از ابتدای آبان ماه تا امروز 6 میلیون و 800 هزار عدد قوطی شیرخشک در کشور توزیع شده است.

دکتر سجاد اسماعیلی در گفت وگو با ایسنا، ضمن اشاره به علل تاخیر ایجاد شده در روند تامین و تخصیص ارز شیرخشک از بهمن ماه سال گذشته تا حدود خردادماه امسال، گفت: با رفع مشکل تامین و تخصیص ارز شیرخشک، در حال حاضر شرکت های تولید کننده شیرخشک داخلی به صورت سه شیفت در حال تولید این محصول هستند و در روزهای تعطیل نیز توزیع از سوی شرکت های پخش صورت می گیرد.

وی با بیان اینکه از ابتدای آبان ماه تا امروز 24 آبان ماه 6 میلیون و 800 هزار عدد قوطی شیرخشک در کشور توزیع شده است، افزود: احتمالا تا آخر این ماه آمار توزیع شیرخشک در کشور به هفت میلیون عدد می رسد؛ این درحالیست که درسال گذشته، 5 میلیون و 500 هزار قوطی مصرف ماهانه کشور بوده است.

اسماعیلی همچنین به واردات شیرخشک جهت رفع نیاز بازار اشاره کرد و گفت: یک میلیون و 100 هزار عدد قوطی شیرخشک نیز وارد کشور شده و در حال طی مراحل مرتبط با آزمایش های تایید کیفیت و شناس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع بیش از 6میلیون قوطی شیرخشک از ابتدای آبان تاکنون / آمار ارز تخصیصی به شیرخشک

توزیع بیش از 6میلیون قوطی شیرخشک از ابتدای آبان تاکنون / آمار ارز تخصیصی به شیرخشک